Rapporter

Skapa din drömrapport på ett enkelt sätt.

Rapporter gör att du kan analysera och följa upp företagets kommunikationsmönster via ett enkelt och kraftfullt gränssnitt.

Prenumerera på din drömrapport

Med systemet kan du skapa rapporter som är anpassade för din verksamhet, dina önskemål och behov. Naturligtvis kan du söka fram statistik utifrån önskade parametrar med olika tidsperioder, grupper och användare. Du kan sedan välja att spara dina valda parametrar och låta rapporten skickas automatiskt på utsatta tider till valda personer.

Standard- eller plusrapport

För att mäta specifika nyckeltal skapar du egna plusrapporter. Du bestämmer själv vilken information som är viktig, till exempel statistik över inkommande, utgående, eller missade samtal. Du kan också välja mellan en uppsättning standardrapporter. Oavsett vilken typ av rapport du använder kan du alltid bestämma vilka användare, grupper eller nummer som du vill titta på och vilken period.

Låt dig inspireras av våra favoritrapporter

  • Ledningsgruppen – Nyckeltal för övergripande kundservice
  • Säljchef – Utgående samtal per säljare
  • Kundtjänstchef – Samtal per agent, svarstid, och missade samtal
  • Marknadschef – Inkommande samtal på annonsnummer
  • Ekonomichef – Antal samtal per användare
  • HR chef – Bemanningsrapport, vilka timmar belastningen brukar vara hög/låg
  • VD – Fallbackrapport, antalet samtal som går till exempelvis svarsservice

Vi finns här för dig

Kul att du hittat till Nådd! Har du några frågor eller funderingar?
Släng iväg ett mejl så hjälper vi dig gärna.